tjo mannet!

de är ju jag igen juuu! ailciaaaaa!
amanda är för jäkla dålig på att blogga ska jag tala om.. eller de kansk ni redan visste? ^o)
hehe, jag sa till henne att hon skulle blogga lite mer, men så sa hon att jag skulle göra de åt henne nu. vi får se hur detta blir? hehe, snart ska jag bo hos amanda, i fem dagar tror jag de var. jag läääängtar! mamma och pappa ska till barcelona den tionde, så jag bor hos amanda och anton hemma, nära och bra till varandra..
om de är så att amanda tappar läsare på att inte bligga så mycket så får jag ställa upp och göra de åt henne, hoppas de är tillåtet av henne..
ah men jag ska inte babbla på om så speciellt mycket, ni hittar min blogg ganska lätt.. carlssonnalicia.blogg.se
hejsvejjjjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0