evedal med som bästa <3

Idag var man på evedal med kate,julia,lottie och alicia !
det var skoj.
sedan var jag och kate med jonte och anton.
efter att alicia,julia och lottie hade stukit hem, jag ville inte åka hem med alicia för jag ville var kvar och då blev hon typ helt sur på mig ? ;oo hon bad kate att säga tack ? ;sss

men skit i det, hoppas vi blir vänner det är inte kul att vara ovän med sin syster ://
men sedan när vi skulle dra så hitade inte kate sin cykel nyckel lite panik !
men sedan efter att vi hade letat så ringde vi lottie och frågade om hon kom ihåg var kate hade lagt nyckeln.
Men när julia och lottie skulle till sina cyklar hitade dom en nyckel men dom viste inte vems det var, så dom typ la upp den på en trä pinne eller något och det var den !

sendan blev jag skjutsa av både kate och anton ! fan vad jag hatar anton aso han körde ner i diket nästan ? ;ooo
men det var skoj !
ska kanske dit imån också hoppas att kate kan följa med då !

pussss amanda :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0