om dagen igår... ♥

OM STAN:
Igår var man ju på stan med kate jonte emil lundin anton och emil dahl, vi hade super skoj måste göras om kanske ? :)
Vi gjorde väl inte så mycket men vi hade skoj, emil dahl kallde mig för slask barn, drf att jag ville smaka jontes cola.
sedan vill vi gå på bio men det var inte öppet, så då gick vi in på konsum i stället. Kate och jag köpte godis och läsk och dom andra köpte väl lika, aso gud va vi skrattade aso det var sjukt.
Anton slog till emil dahl på armen och han bara skrev över hela butiken :D så jäkla kul.

STALLET:
Vid halv 4 var jag tvungen att gå :(  skulle t stallet :)
jag red somkey och vi red ut, det gick väl bra, bara att han försökte göra backut han ville bara få bort flugorna (jar förstår det.)
Vi red en liten runda sedan galoperade vi i padoken :D
super skoj smokey är super snabb, det gillar jag.

pussssssssssssssssssss amanda :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0