Tävling hos Foki och jag älskar dom (L)

Nu är jag med i en tävling hos Foki igen hoppas att jag vinner :)
men man ska bara svara på en enkel fråga och den frågan var hur många surfzoner det finns i hela Sverige oSVAR: det finns 3300 Surfzoner i hela sverige och 25 000  i hela världen som jag såg nör jag letade på
www.telia.se
Och man ska skriva en motevering för att man ska vinna här är min:
Det handlar inte bara om att vinna ?
det handlar också om att alla har säkert bra moteveringar.
Men om jag ska motevera varför jag ska vinna så här är den:
Min storebror fyller år snart och jag vil ge han något extra,
för han är min enda och bästa storebror ! ¨
Hoppas att jag vinner,
Kram amadapandaxd :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0