bästa dagen idag :)

Vid klockan elva tiden ringde Alicia mig :)

Hon undrade om jag ville följa med te Evedal och den ville jag ju XD
När alicia och jag skulle gå upp såg vi Lottie saga och sally och då tjatade dom att vi skulle följa med dom och sola där dom va men där var kevine linus martin filip och ngn mer ? ;ooo

Men sedan gick vi te dom ändå och då väntade vi på att Bella skulle komma men hon kom aldrig eller hon kom efter att hon och Sally hade pratat om var vi va :)

Och där var Alicia och jag till typ tre tiden sen åkte vi hem och åt sen åkte vi tillbaka men dom var det inte lika kul :// (L)

Men sen efter någon timme åkte vi hem och då ville alicia gå på fotboll vid typ norremark cid klockan sju så vi åkte dit.

Och där hade vi något krig med några svarat saker som va i gräste hehehhe ! :)

Sen när matchen var slut så kom Tobbe dahlberg till oss för att hälsa på Alicia och då frågade han vem jag var och då frågade han om man fick gissa och då sa han Amanda och då hade Alicia redan sakt det ? ;sssss

Haahhaha men det var skoj ;ddd


Sedan skulle han vänta på ngn som hete Rasumus och Alicia och jag skulle hem så han bara ska ni lämna mig.

Och Alicia och jag sa liksom allt samtidigt det var lite läskigt hehehhehe ;pp

Och nu gör jag inget specielt men imorgon blir det Ullared men moster och mormor ! :))

Blir skoj ni får veta imorgon vad jag har köpt :]

KRAMAR AMANDA :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0